Wady fabryczne zdarzają się w pojazdach praktycznie każdej marki, profesjonalizm producentów, należy oceniać na podstawie stylu organizacji przeprowadzanych akcji serwisowych. Płonące BMW to rzadkie przypadki, jednak producent w modelach aut z silnikami wysokoprężnymi z lat 2010-2017 zdecydował się na przeprowadzenie akcji technicznej, której celem jest wymiana wadliwego podzespołu, chodzi tutaj mianowicie o moduł EGR, odpowiedzialny za recyrkulację spalin.
Wymiana modułu EGR w autoryzowanych serwisach ASO
. Wymiana prezentowanego modelu powinna być przeprowadzona w jednym z autoryzowanych punktów serwisowych, zatrzymanie wycieku glikolu z chłodnicy, ograniczy do zera zagrożenie pożarowe. Jeśli nie chcemy oglądać widoku, jakim jest płonące BMW, warto stosować się do zaleceń producenta i dealerów tej marki, chętnie użyczających aut zastępczych na czas prowadzonej naprawy. Niezbędnych informacji z zakresu modeli objętych akcją serwisową, należy szukać na stronie internetowej producenta.